Menu Close

VILNIAUS LAZDYNŲ MOKYKLA DALYVAUJA TARPTAUTINIAME ERASMUS+ “ŠUOLIS LINK DARNAUS GYVENIMO STILIAUS” PROJEKTE

TIKSLAS

Mokyklų darnumo įsivertinimo įrankis “Šuolis link darnaus gyvenimo stiliaus” – tai skaitmeninis įrankis, skatinantis ir padedantis mokykloms visas veiklas grįsti darnumo principais. Ši platforma leidžia geriau suvokti esamą mokyklos darnumo lygį ir jos potencialą. Tai pasiekiama kiekvienam vartotojui identifikuojant teigiamus dalykus, kurie jau daromi, o taip pat sritis, kurias dar galima tobulinti. Šiuo instrumentu siekiama paskatinti dialogą ir veiksmus mokyklos bendruomenėje, pagelbėti (per)kuriant mokyklos viziją ir strategiją, o taip pat padėti įsivertinti progresą.

TIKSLINĖ AUDITORIJA

Projektas orientuotas į vidurines mokyklas. Bet kuri mokykla gali susikurti paskyrą ir naudotis šia platforma. Labai rekomenduojame į jos naudojimą aktyviai įtraukti visą mokyklos bendruomenę (moksleivius, mokytojus, administraciją). Ši platforma veikia anglų, vokiečių, estų ir lietuvių kalbomis.

METODAS

Ši sistema remiasi visuminiu mokyklos požiūriu (angl. whole-school approach) į darnaus vystymosi švietimą (angl. Education for Sustainable Development, ESD), kuris pabrėžia būtinybę atliepti “besimokančiųjų, personalo ir platesnės bendruomenės poreikius ne tik ugdymo programos rėmuose, bet visose mokyklos srityse ir mokymosi aplinkoje. Reikalingas kolektyvus ir kolaboratyvus bendruomenės veikimas tiek jos viduje, tiek su išore, siekiant gerinti mokymosi rezultatus, elgseną, gerbūvį ir tai lemiančias sąlygas” (UNESCO).

PLATFORMA

Platforma sudaryta iš šių komponentų:

  • Lyderystė ir valdymas (administracijai),

  • Infrastruktūra ir tvarka (administracijai),

  • Partnerystės (mokytojams ir administracijai)

  • Ugdymo programa (administracijai ir mokytojams)

  • Darnaus vystymosi švietimo (DVŠ) kompetencijos (mokytojams)

  • Darnaus vystymosi tikslai (DVT) (moksleiviams nuo 15 iki 19 metų)

  • Mokymosi patirtys (moksleiviams nuo 15 iki 19 metų)

Yra ir moksleiviams skirta apklausa (Tavo nuomonė), kurioje prašoma pasidalinti savo patirtimi ir įžvalgomis apie skirtingus mokyklos kultūros aspektus.

Vartotojų įvesta informacija apdorojama ir mokykloms pateikiami apibendrinti rezultatai. Mokytojų ir moksleivių pateikta informacija matoma administracijai, tačiau neatskleidžiant tapatybių, išlaikant vartotojų konfidencialumą, taip skatinant kuo platesnį dalyvavimą ir atvirą dalijimąsi.

                                    Chemijos vyr. mokytoja Jolanta Pileckienė

Skip to content